Dlaczego Premium Mobile nie ma w ofercie telefonów?

Standard

pani-dlaczego-nie-ma-tel

W Premium Mobile nie mamy ofert z telefonem, ponieważ one nigdy nie opłacają się klientom

 
Niedawno zostaliśmy zapytani, dlaczego nie oferujemy pakietu „abonament plus telefon”. Odpowiedź jest prosta: bo taki zakup nigdy nie opłaca się klientowi.

Nie ma czegoś takiego, jak „darmowy telefon”

 
Za „darmowy telefon” zawsze trzeba płacić, choć jest to opłata ukryta. Udowodnimy to na przykładzie.

Jeden z największych operatorów oferuje w tej chwili abonament z telefonem za 109,99 zł miesięcznie. W ramach pakietu: rozmowy i SMSy bez limitu oraz Internet 10 GB, czyli usługi, które w ofercie Premium Mobile Freedom3 kosztują 29,70 zł miesięcznie. Różnica wynosi 80,29 zł – i to jest w dużej mierze „rata za telefon”.

W ramach oferty duży operator każe związać się ze sobą na 24 miesiące, przy czym klient zaczyna płacić po trzech miesiącach. To znaczy, że 21 razy uiszcza opłatę niepotrzebnie wyższą o 80,29 zł. Łącznie wydaje dodatkowo kwotę 1686,09 zł.

Jednocześnie klient może wybrać jeden z czterech telefonów, które oddzielnie kosztują… od 440 do około 1000 zł. Niepotrzebnie traci więc od niemal 700 do ponad 1200 zł! A przecież rozwiązanie „abonament plus telefon” ma, poza zawyżoną ceną, jeszcze inne wady.

Telefon w abonamencie to niewygodne rozwiązanie

 
W opcji abonamentowej telefon kupujesz nie u producenta, tylko u pośrednika. To znaczy, że właśnie do niego będziesz musiał zwracać się w sprawach związanych z gwarancją. Pośrednik wypełni dokumentację i wyśle zepsuty telefon do producenta. Dopiero wówczas urządzenie trafi do naprawy – przez co proces niepotrzebnie potrwa dłużej.

Co więcej, abonamenty z telefonem nigdy nie są krótkoterminowe. Jeśli z nich korzystasz, zwykle związujesz się umową na dwa lata. Wcześniejsza rezygnacja oznacza karę pieniężną, gdyż operator musi być pewny, że zwrócisz mu koszt telefonu.

Rezygnując z telefonów, możemy oferować abonamenty miesięczne, z których w razie potrzeby możesz natychmiast zrezygnować.

Po co przepłacać?

 
Smartfon w abonamencie praktycznie nigdy nie jest korzystną ofertą. Zależy nam na tym, aby klienci płacili jak najmniej i cieszyli się najwyższą jakością usług, dlatego w Premium Mobile zobaczysz tylko abonamenty bez telefonu.

Jeśli potrzebny ci nowy telefon, najmniej zapłacisz za niego bezpośrednio u producenta. Zaoferuje on najniższą cenę, pozbawioną dodatkowej marży, którą narzucają pośrednicy. Wybierz więc aparat i wykup jeden z naszych tanich abonamentów, a wydasz najmniej za to, co u wielu operatorów dostałbyś w kosztownym pakiecie.

Jeden komentarz do “Dlaczego Premium Mobile nie ma w ofercie telefonów?

  1. Lukasz

    I to się w pełni zgadzam. Sam szukałem liczyłem i stwierdziłem ze taniej wyjdzie kupić telefon w sklepie niż brać go na abonament. Dodatkowo nie jestem związany z umową i w każdej chwili bez konsekwencji mogę zmienić operatora. A telefon wymieniam kiedy mam ochotę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *