Jak działa Biuro Obsługi Klienta Premium Mobile?

Standard

Zastanawiałeś się, jak działa Biuro Obsługi Klienta? Oto odpowiedź!

 
Dlaczego na infolinii Premium Mobile obsługują cię różni konsultanci? Czemu niekiedy musisz czekać na połączenie? Jakie sprawy klientów mają najwyższy priorytet? Już tłumaczymy.

Kiedy dzwonisz na infolinię, jesteś proszony o określenie swojego problemu. Miejsce w kolejce oczekujących jest przypisywane według kolejności zgłoszeń. Pierwszy wolny konsultant podnosi słuchawkę i udziela odpowiedzi na pytanie bądź rozwiązuje twój problem. Jednak kiedy wiele osób naraz próbuje się z nami połączyć, musimy dzielić sprawy na pilne i pilniejsze.

Jakie sprawy mają najwyższy priorytet?

 
W przypadku wyjątkowego obciążenia infolinii miejsce w kolejce zależy od problemu, z którym dzwonisz.

Najpilniejsze są problemy aktywacyjne. Rozwiązujemy je poza kolejką, aby nasz klient mógł zacząć korzystać z telefonu – bez którego trudno dziś funkcjonować. Na drugim miejscu znajdują się sprawy związane z konfiguracją smartfonów, umożliwiającą korzystanie z Internetu i MMS-ów. Miejsce trzecie to reklamacje. Pozostałe sprawy załatwiamy już według kolejności zgłoszeń.

Dlaczego czasem musisz czekać na połączenie z konsultantem?

Jeżeli słyszysz wesołą muzykę i musisz czekać kilka chwil, zanim konsultant cię wysłucha, dzieje się tak dlatego, że wszystkie linie są zajęte. Jednocześnie dzwoni do nas wiele osób – taki „szczyt” może powstać z różnych przyczyn. Może to wiązać się ze zbliżającym się terminem płatności faktur, dużą ilością aktywacji czy większą awarią.

„Dlaczego nie zatrudnicie więcej konsultantów?” – możesz zapytać. Niestety nie jest to takie proste.

Jesteśmy operatorem oferującym najtańszy abonament na rynku. Zapewniamy tak niskie ceny, ponieważ z rozwagą wydajemy każdy grosz. Nie mamy budżetu na dalsze zatrudnianie ludzi bez podnoszenia opłat – a tego chcemy uniknąć. Poza tym kłopotliwy tłok powstaje tylko w sytuacjach wyjątkowych, które trudno przewidzieć, a na co dzień czas oczekiwania jest krótki.

Pracujemy nad dalszymi ulepszeniami

 
Co tydzień otrzymujemy około 2500 zapytań telefonicznych – a przecież zapytania trafiają do nas także innymi drogami, np. przez e-mail. Robimy wszystko, co możemy, aby jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia. Stale ulepszamy procedury, by skrócić czas oczekiwania i rozwiązywania problemów. Przede wszystkim jednak staramy się, aby do takowych w ogóle nie dochodziło. Abonament Premium Mobile jest nie tylko tani, ale również solidny!

Masz pytanie? Zadzwoń do nas. Infolinia Premium Mobile jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00, a także w weekendy w godzinach 9:00-16:00.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *