Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami
Premium Mobile sp. z o.o. wychodzi naprzeciw potrzebom swoich Klientów zapewniając im możliwość korzystania z jej usług, uwzględniając ich szczególne potrzeby.
Informacje opisujące konkretne udogodnienia
Rozwiązanie umożliwiające komunikację audiowizualną osoby niesłyszącej lub niemówiącej z naszą infolinią poprzez tłumacza polskiego języka migowego (PJM) w czasie rzeczywistym z poziomu strony internetowej. Udogodnienie dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Usługa tłumacza migowego jest bezpłatna.
Premium Mobile sp. z o.o. zapewnia możliwość otrzymania między innymi:
– wzoru umowy i innych składających się na nią dokumentów, takich jak: cennik i regulaminy,
– informacji zawartych na Rachunku Telefonicznym oraz szczegółowych wykazów wykonanych usług,
– informacji o udogodnieniach.
Dokumenty i informacje mogą Państwo otrzymać wydrukowane na papierze dużą czcionką albo pocztą elektroniczną w formacie tekstowym umożliwiającym odczyt maszynowy.
Jeśli chcą Państwo otrzymać dokument lub informacje o udogodnieniach proszę skontaktować się z nami:
– pisemnie na adres: Premium Mobile sp. z o.o. Dział Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów,
– osobiście w punktach. Lista tych punktów znajduje się pod linkiem: premiummobile.pl/punkty-sprzedazy,
– telefonicznie z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 722 792 999 lub +48 222 300 999, które dostępne są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-21.00, a w sobotę i niedzielę w godz. 9.00-16.00 (w dni świąteczne infolinia jest nieczynna). Koszt połączenia z infolinią jest zgodny z taryfą operatora,
– za pośrednictwem tłumacza języka migowego dostępnego TU:
https://tlumacz.migam.org/q7Hj5vJjmnpi4FO7woOT
– pocztą elektroniczną na adres e-mail: dok@premiummobile.pl,
– poprzez Konto Klienta dostępne pod adresem: www.klient.premiummobile.pl oraz w Aplikacji Mobilnej.
Warunki świadczenia usług komunikacji elektronicznej opisane są w umowie i innych składających na nią dokumentach, takich jak: cennik i regulaminy. Umowę o świadczenie usług komunikacji elektronicznej mogą Państwo zawrzeć w ofercie na abonament.
Ze szczegółami oferty mogą się Państwo zapoznać:
– w punktach. Lista tych punktów znajduje się pod linkiem: premiummobile.pl/punkty-sprzedazy,
– na stronie internetowej PremiumMobile premiummobile.pl,
– kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 722 792 999 lub +48 222 300 999, które dostępne są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-21.00, a w sobotę i niedzielę w godz. 9.00-16.00 (w dni świąteczne infolinia jest nieczynna). Koszt połączenia z infolinią jest zgodny z taryfą operatora,
– za pośrednictwem tłumacza języka migowego dostępnego TU:
https://tlumacz.migam.org/q7Hj5vJjmnpi4FO7woOT
Dokumenty, przedstawiające ofertę udostępniamy na papierze, wydrukowane dużą czcionką, jak również elektronicznie w plikach możliwych do odczytu maszynowego.
Umowę w ofercie na abonament mogą Państwo zawrzeć:
– w formie papierowej – wydrukowanej dużą czcionką,
– elektronicznie – w plikach możliwych do odczytu maszynowego.
Warunki świadczenia usług handlu elektronicznego opisane są w regulaminach serwisów internetowych, w których oferowana jest sprzedaż usług. Treść tych regulaminów nadaje się do odczytu maszynowego
Premium Mobile sp. z o.o. stara się, aby strony internetowe oraz aplikacja mobilna były dostępne dla wszystkich, w tym dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dba o ich postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość i kompatybilność, zgodnie ze standardem WCAG 2.1. (Web Content Accessibility Guidelines), tak aby treści były zrozumiałe, łatwe w obsłudze i dostępne w różnych kanałach sensorycznych – w zależności od szczególnych potrzeb użytkowników.
W ramach standardu WCAG 2.1. PremiumMobile zapewnia między innymi:
- Wbudowany, wyraźny kontrast kolorów. Zamiast osobnego przełącznika kontrastu wszystkie podstrony zostały zaprojektowane od podstaw tak, aby tekst i tło spełniały wymagania WCAG dotyczące kontrastu. Ułatwia to czytanie osobom słabowidzącym oraz wrażliwym na intensywne kolory czy silne światło.
- Pełną obsługę klawiatury. Menu, przyciski i formularze mają działać bez myszy, co pomaga osobom z ograniczeniami ruchowymi i użytkownikom technologii asystujących.
- Powiększenie tekstu. Można powiększyć czcionkę nawet do 170% bez zmiany struktury strony.
- Tekst alternatywny do grafik i ikon. Każdy obrazek ma mieć krótki opis odczytywany przez czytniki ekranowe, dzięki czemu osoby niewidome mogą dowiedzieć się, co się znajduje na ilustracji.
- Czytelną strukturę nagłówków i logiczny porządek treści. Strony są projektowane w sposób intuicyjny zarówno wizualnie, jak i dla czytników ekranowych – co pozwala szybko dotrzeć do potrzebnych informacji.
- Wyraźne oznaczanie linków i przycisków. Przy nawigacji klawiaturą aktywny link lub przycisk jest wyraźnie podświetlony, aby nikt nie zgubił się na stronie.
- Współpracę z czytnikami ekranowymi. Serwisy współpracują z najpopularniejszymi programami zamieniającymi tekst na mowę.
- Serwis przyjazny dla osób wrażliwych na błyski. Brak elementów migających częściej niż 3 razy na sekundę.
W każdej sprawie dotyczącej umowy lub usług komunikacji elektronicznej i usług handlu elektronicznego, w tym dotyczącej dokumentów, warunków umowy, zarządzania oraz modyfikacji usług i obsługi zmian na koncie mogą Państwo skontaktować się z nami:
– telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 722 792 999 lub +48 222 300 999, które dostępne są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-21.00, a w sobotę i niedzielę w godz. 9.00-16.00 (w dni świąteczne infolinia jest nieczynna). Koszt połączenia z infolinią jest zgodny z taryfą operatora,
– przez stronę internetową za pośrednictwem tłumacza języka migowego dostępnego TU:
Reklamacje dotyczące usług mogą Państwo składać:
- pisemnie – przesyłką pocztową na adres: Premium Mobile sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów,
- ustnie – za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 722 792 999 lub +48 222 300 999, które dostępne są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-21.00, a w sobotę i niedzielę w godz. 9.00-16.00 (w dni świąteczne infolinia jest nieczynna). Koszt połączenia z infolinią jest zgodny z taryfą operatora, a także poprzez tłumacza języka migowego dostępnego TU:
https://tlumacz.migam.org/q7Hj5vJjmnpi4FO7woOT
3. elektronicznie:
– w sprawach usług komunikacji elektronicznej: pocztą elektroniczną na adresy: dok@premiummobile.pl, reklamacje@premiummobile.pl, poprzez usługę Konto Klienta: na stronie www.klient.premiummobile.pl lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej.
– w sprawach Konta Klienta: pocztą elektroniczną na adres: dok@premiummobile.pl, poprzez usługę Konto Klienta: na stronie www.klient.premiummobile.pl lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej
Odpowiedzi na reklamację udzielamy zgodnie z Państwa życzeniem:
– na papierze,
– na adres poczty elektronicznej,
– na inny wskazany środek komunikacji elektronicznej.
W trakcie połączenia głosowego z wybranym numerem umożliwiamy Państwu korzystanie z komunikacji tekstowej w czasie rzeczywistym, znanej jako RTT (z ang. Real Time-Text).
Aby korzystać z RTT powinni Państwo:
– posiadać odpowiedni telefon,
– mieć włączoną usługę VoLTE lub VoWiFi,
– pozostawać w zasięgu LTE lub WiFi.
Komunikacja tekstowa w czasie rzeczywistym z abonentami sieci innych operatorów, a także w sieciach partnerów roamingowych, uzależniona jest od zapewnienia przez nich takiej możliwości.
Komunikacja tekstowa w czasie rzeczywistym z numerami alarmowymi uzależniona jest od zapewnienia takiej możliwości przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej.
W wybranych punktach, w których sprzedawane są usługi PremiumMobile zadbano o usunięcie barier architektonicznych, tak, aby osoby z niepełnosprawnościami mogły samodzielnie wejść do tego punktu i zostać obsłużone przy stanowisku sprzedażowym.
W trakcie wizyty w tych punktach wzór umowy i inne składające się na nią dokumenty, takie jak: regulaminy i cennik, informacje zawarte na Rachunku Telefonicznym oraz szczegółowe wykazy wykonanych usług, a także informacje o dostępnych udogodnieniach, mogą Państwo zamówić do wydruku dużą czcionką, ułatwiającą ich odczytanie. Zgodnie z Państwa prośbą możemy te dokumenty i informacje przesłać na papierze oraz elektronicznie w formacie tekstowym umożliwiającym odczyt maszynowy.
Dodatkowo w tych punktach mogą Państwo skorzystać z usługi tłumacza języka migowego osobiście lub poprosić sprzedawcę o pomoc w połączeniu z tłumaczem.
Lista tych punktów znajduje się TU: lista punktów.
Mogą Państwo złożyć do nas skargę na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez usługę w dogodny dla siebie sposób:
– pisemnie na adres: Premium Mobile sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów,
– ustnie za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 722 792 999 lub +48 222 300 999, które dostępne są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-21.00, a w sobotę i niedzielę w godz. 9.00-16.00 (w dni świąteczne infolinia jest nieczynna), a także poprzez tłumacza języka migowego dostępnego TU:
https://tlumacz.migam.org/q7Hj5vJjmnpi4FO7woOT
– elektronicznie pocztą elektroniczną na adres: dok@premiummobile.pl, poprzez usługę Konto Klienta: na stronie www.klient.premiummobile.pl lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej.
Skarga powinna zawierać:
– imię i nazwisko,
– adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu zwrotnego,
– wskazanie usługi, której dotyczy skarga,
– wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia usługa, wraz z żądaniem zapewnienia przez Premium Mobile sp. z o.o. jego spełnienia.
Skargę, która nie zawiera informacji określonych powyżej pozostawia się bez rozpatrzenia.
W skardze mogą Państwo wskazać preferowany sposób zapewnienia spełniania wymagania dostępności usługi.
Skarga zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w tym terminie może on zostać wydłużony do 60 dni. O przedłużeniu terminu i jego przyczynie poinformujemy Państwa zgodnie ze wskazanym sposobem kontaktu.