Przejdź do treści strony
Powróć do strony głównejInfolinia:(+48) 222 300 782

Zamów kontakt, oddzwonimy za darmo i pomożemy Ci wybrać najlepszą ofertę!

Zarządzanie kontem

Instrukcja pierwszego logowania na Konto Klienta

Logowanie na konto w PremiumMobile jest proste i szybkie. Nowa wersja panelu Klienta jest już dostępna! Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł samodzielnie zarządzać swoimi numerami, m.in. opłacisz fakturę, sprawdzisz billing, historię faktur, a także aktywujesz dodatkowy pakiet internetu czy inne usługi. W związku z aktualizacją konieczne jest utworzenie nowego konta, także przez Klientów, którzy korzystali już z poprzedniej wersji panelu.

KROK 1

Wejdź na swoje konto, klikając ikonę w prawym górnym rogu strony lub wpisując adres: Premium Mobile | Panel Klienta

KROK 2

Logowanie

Naciśnij Pierwsze logowanie

KROK 3

Tworzenie konta

Wpisz swój główny numer telefonu, następnie naciśnij niebieskie pole z napisem Wyślij kod SMS.

KROK 4

Tworzenie konta

W kolejnym kroku wpisz kod otrzymany w SMS-ie i naciśnij Dalej.

KROK 5

Tworzenie konta hasło

Kolejny etap logowania na konto w PremiumMobile to ustalenie hasła. Wpisz je dwukrotnie i naciśnij Dalej.

KROK 6

Tworzenie konta

Jeżeli chcesz, możesz ustawić swój login.

KROK 7

Logowanie na konto PremiumMobile prawie ukończone! Naciśnij Utwórz konto i już możesz korzystać ze swojego panelu Klienta!

WAŻNE!

W przypadku korzystania z karty internetu mobilnego, numer usługi znajdziesz na umowie oraz na każdej fakturze.

Jeżeli Twoja karta znajduje się w routerze, wystarczy że wybierzesz opcję wysyłki kodu na adres e-mail. Opcja ta widoczna jest w 4. kroku instrukcji.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie z numeru +22 230 07 82.

+48