Zarządzanie kontem
Instrukcja pierwszego logowania na Konto Klienta
Logowanie na konto w PremiumMobile jest proste i szybkie. Nowa wersja panelu Klienta jest już dostępna! Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł samodzielnie zarządzać swoimi numerami, m.in. opłacisz fakturę, sprawdzisz billing, historię faktur, a także aktywujesz dodatkowy pakiet internetu czy inne usługi. W związku z aktualizacją konieczne jest utworzenie nowego konta, także przez Klientów, którzy korzystali już z poprzedniej wersji panelu.
Wejdź na swoje konto, klikając ikonę w prawym górnym rogu strony lub wpisując adres: Premium Mobile | Panel Klienta

Naciśnij Pierwsze logowanie

Wpisz swój główny numer telefonu, następnie naciśnij niebieskie pole z napisem Wyślij kod SMS.

W kolejnym kroku wpisz kod otrzymany w SMS-ie i naciśnij Dalej.

Kolejny etap logowania na konto w PremiumMobile to ustalenie hasła. Wpisz je dwukrotnie i naciśnij Dalej.

Jeżeli chcesz, możesz ustawić swój login.
Logowanie na konto PremiumMobile prawie ukończone! Naciśnij Utwórz konto i już możesz korzystać ze swojego panelu Klienta!
WAŻNE!
W przypadku korzystania z karty internetu mobilnego, numer usługi znajdziesz na umowie oraz na każdej fakturze.
Jeżeli Twoja karta znajduje się w routerze, wystarczy że wybierzesz opcję wysyłki kodu na adres e-mail. Opcja ta widoczna jest w 4. kroku instrukcji.