Często zadawane pytania
Wybierz kategorię
Dla wygody Klientów udostępniliśmy możliwość wcześniejszej aktywacji karty SIM Premium Mobile poprzez uruchomienie numeru technicznego (tymczasowego). Po umieszczeniu karty SIM w telefonie – jeszcze przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru – aktywowany zostanie numer tymczasowy. Od momentu aktywacji karty (czyli wykonania połączenia, wysłania SMS-a lub skorzystania z transmisji danych) rozpoczyna się naliczanie opłat zgodnie z taryfą wskazaną w umowie. W dniu przeniesienia numeru, numer tymczasowy zostanie automatycznie zastąpiony przez Twój właściwy numer, przenoszony od poprzedniego operatora. Cały proces odbywa się bez potrzeby wymiany karty SIM.
W dniu wskazanym we wniosku o przeniesienie numeru, Twoja dotychczasowa karta SIM straci zasięg. Będzie to znak, że numer został pomyślnie przeniesiony do Premium Mobile. W tym momencie wystarczy wymienić starą kartę SIM na nową kartę PremiumMobile i ponownie uruchomić telefon. Dzień przed przeniesieniem numeru, na Twój numer kontaktowy zostanie wysłany SMS z informacją o nadchodzącej zmianie operatora oraz prośbą o wymianę karty SIM. Dzięki temu będziesz gotowy na przeniesienie numeru i aktywację nowej karty. Proces przeniesienia numeru odbywa się w godzinach nocnych – najczęściej między północą a 3:00 rano. Dlatego zalecamy włożenie nowej karty i uruchomienie telefonu rano w dniu aktywacji.
To bardzo proste! Wybierz najlepszy dla siebie abonament i dodaj go do koszyka. W koszyku przy nazwie taryfy znajduje się okno z rozwijanym menu, z którego należy wybrać zakładkę „Przenoszę numer”. Szczegóły znajdują się tutaj. Nie musisz robić niczego więcej – resztą zajmiemy się my. Nie musisz robić nic więcej – wszystkim zajmiemy się za Ciebie. Nasi doradcy są dostępni pod numerem +48 222 300 782 – chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania. Możesz również zostawić swój numer na naszej stronie – oddzwonimy.