Często zadawane pytania
Wybierz kategorię
Aby aktywować dodatkowe usługi i pakiety, wystarczy zalogować się do panelu Klienta lub aplikacji. W panelu Klienta:
- Pakiety możesz aktywować w zakładce „Pulpit”.
- Pozostałe zlecenia złożysz w zakładce „Usługi dodatkowe”.
W aplikacji:
- Pakiety możesz aktywować w zakładce „Start”, wybierz numer telefonu, a następnie „Pakiety internetu”.
- Pozostałe zlecenia złożysz w zakładce „Usługi”.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Dodatkowo, na stronie PremiumMobile, w zakładce Pomoc, umieściliśmy listę krótkich kodów, które pomogą Ci w łatwym zarządzaniu numerem.
Tak, nasze karty działają w telefonach od innych operatorów. Wystarczy, aby Twój telefon nie był zablokowany kodem Sim-lock.
Nasze karty SIM są dostosowane do każdego modelu telefonu. Oferujemy uniwersalną kartę SIM 3w1, która składa się z karty standardSIM, microSIM oraz nanoSIM. W zależności od modelu aparatu telefonicznego wystarczy wyłamać odpowiedni rozmiar karty.
Sprawdź w ustawieniach wiadomości, czy numer Centrum SMS jest poprawny: +48 601000310. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo, przez Facebook Messenger lub telefonicznie.
W PremiumMobile istnieje możliwość dokonania, tzw. cesji, czyli przeniesienia numeru telefonu na innego Abonenta. To przydatne rozwiązanie, gdy chcesz przekazać swój numer, np. członkowi rodziny, znajomemu lub współpracownikowi. Aby zrealizować cesję:
- Obecny i nowy właściciel numeru powinni wspólnie udać się do wybranego dealerskiego Punktu Sprzedaży.
- Konieczne jest okazanie ważnych dokumentów tożsamości przez obie strony.
- Opłata za cesję wynosi 29 zł.
Uwaga: Nie wszystkie punkty sprzedaży PremiumMobile mają możliwość realizacji cesji. Przed wizytą zalecamy kontakt z wybranym punktem.
Jest to numer tymczasowy, z którego możesz korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.
Aktywacja nowego numeru – informacje dla Klientów. W przypadku nowo zamówionego numeru, usługa zostanie aktywowana po otrzymaniu przez nas podpisanej umowy. Jeśli zdecydowałeś się przenieść numer od innego operatora, aktywacja nastąpi po zakończeniu Twojej dotychczasowej umowy. Chcesz rozpocząć korzystanie z usługi wcześniej? Możesz przyspieszyć aktywację! Po odebraniu karty SIM od kuriera, skontaktuj się z nami telefonicznie i podaj numer seryjny karty SIM. W zależności od rodzaju usługi:
- Dla nowego numeru – aktywacja nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od momentu kontaktu.
- Dla numeru przenoszonego – w ciągu 1 dnia roboczego aktywujemy numer tymczasowy, który będzie działał na takich samych zasadach jak numer docelowy – aż do momentu pełnego przeniesienia Twojego numeru.
Uwaga: Od chwili aktywacji numeru tymczasowego naliczane są opłaty zgodnie z wybraną taryfą. Dzięki temu możesz swobodnie korzystać z usług już przed zakończeniem umowy z obecnym operatorem.
Na każdym nowo aktywowanym numerze w PremiumMobile domyślnie odblokowane są usługi premium (o podwyższonej opłacie) do limitu kwotowego wynoszącego 35 zł. Dodatkowo, na numerach aktywna jest blokada uniemożliwiająca otrzymywanie płatnych subskrypcji przychodzących. UWAGA: Jeśli podpisałeś umowę przed 05.05.2020 r., wszystkie usługi o podwyższonej opłacie są domyślnie zablokowane na Twoim numerze. Aby je odblokować, prosimy o kontakt poprzez:
- Konto Klienta lub aplikację mobilną,
- E-mail,
- Facebook Messenger,
- Telefonicznie pod numerem 2999 (z telefonu PremiumMobile).
Ponadto, dla każdego numeru w PremiumMobile istnieje możliwość ustalenia indywidualnego progu kwotowego dla usług premium, który może wynosić: 0 zł, 35 zł, 50 zł, 75 zł, 100 zł lub 200 zł. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Chcesz szybciej aktywować nowy numer? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy! Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:
- przez Konto Klienta lub aplikację mobilną
- wysyłając do nas wiadomość e-mail
- telefonicznie: – z numeru PremiumMobile: 2999 – z numeru innego operatora: +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
W przypadku nowego numeru aktywacja nastąpi po powrocie i pozytywnej weryfikacji podpisanych przez Ciebie dokumentów – proces ten może trwać do 7 dni roboczych. Numer przenoszony zostanie aktywowany po wygaśnięciu umowy z dotychczasowym operatorem – poinformujemy Cię SMS-em o wyznaczonej przez obecnego operatora dacie przeniesienia. Aby przyspieszyć aktywację nowego numeru, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pośrednictwem:
- Konta Klienta lub aplikacji mobilnej,
- E-maila,
- Telefonicznie pod numerem 2999 (z telefonu PremiumMobile), z telefonu innego operatora: +48 222 300 999, +48 722 792 999 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.)
Tak, istnieje możliwość realizacji procesu zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi, w tym celu należy złożyć wniosek o przeniesienie numeru u nowego dostawcy. Nasi doradcy są dostępni pod numerem +48 222 300 782 – chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania.
Tak, Abonent zachowuje prawo do przeniesienia numeru telefonu do innego dostawcy usługi komunikacji głosowej w terminie jednego miesiąca od daty rozwiązania umowy, chyba że wcześniej zrzeknie się tego prawa.
W PremiumMobile obowiązuje 1‑miesięczny okres wypowiedzenia – bez długich zobowiązań i formalności. Jednak zanim podejmiesz decyzję, zachęcamy do kontaktu – chętnie sprawdzimy, czy możemy zaproponować rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Od momentu pozytywnej weryfikacji złożonego zamówienia do otrzymania przesyłki kurierskiej może upłynąć 5 dni roboczych. W dniu, w którym Dział Zamówień wyśle przesyłkę, otrzymasz wiadomość z numerem listu przewozowego, który umożliwi Ci zlokalizowanie przesyłki na stronie firmy kurierskiej Fedex.
Jest to limit na wszystkie usługi poza abonamentem. Jest zabezpieczeniem dla Klienta, mającym na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 300 zł. Limit odnawia się w kolejnym okresie rozliczeniowym. Takie zabezpieczenie przydatne jest zwłaszcza po zdjęciu blokady na połączenia i SMS-y o podwyższonej płatności lub gdy korzystamy z usług w roamingu. Przydaje się również wtedy, gdy użytkownikiem numeru jest dziecko – dzięki temu możemy zabezpieczyć się przed zbyt wysokimi kosztami. „
Data znajdująca się na umowie jest datą jej wygenerowania i nie jest jednoznaczna z datą aktywacji karty SIM.
Bez obaw, kurier powinien podjąć dwie próby doręczenia przesyłki i umowę dostarczyć.
Na terenie całej Polski posiadamy punkty dealerskie PremiumMobile. Aby znaleźć najbliższą lokalizację, skorzystaj z mapy i wybierz opcję punkty dealerskie. Dzięki temu zobaczysz tylko nasze punkty sprzedaży, w których podpiszesz umowę na miejscu. Sprawdź punkty dealerskie PremiumMobile
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej podpisania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysłanego na adres: Premium Mobile S.A., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów lub w formie skanu wysłanego mailowo na dok@premiummobile.pl Z tej możliwości nie mogą skorzystać przedsiębiorcy oraz abonenci, którzy podpisali umowę w punkcie sprzedaży.
Zależy nam, aby korzystanie z usług PremiumMobile było wygodne i satysfakcjonujące. W przypadku jakichkolwiek problemów lub wątpliwości warto skontaktować się z Działem Obsługi Klienta – często możliwe jest znalezienie rozwiązania bez konieczności wypowiadania umowy, np. poprzez zmianę planu taryfowego lub dodatkowe wsparcie. Jeśli jednak zapadnie decyzja o rezygnacji z usług, wypowiedzenie można złożyć w następujący sposób:
- Dla umów zawartych do 30.06.2020 r. – wymagane jest przesłanie pisemnego wypowiedzenia (skan odręcznie podpisanego dokumentu) na adres: dok@premiummobile.pl lub listownie: Premium Mobile Sp. z o.o., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów.
- Dla umów zawartych od 01.07.2020 r. – wystarczy wysłać wiadomość z dyspozycją wypowiedzenia z adresu e-mail przypisanego do konta Klienta – dodatkowy dokument nie jest wymagany.
Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc. Zachęcamy do kontaktu przed złożeniem wypowiedzenia – być może uda się znaleźć rozwiązanie dopasowane do aktualnych potrzeb.
Jasne! Zgodnie z polskim prawem, osoby niepełnoletnie, ale powyżej 13. roku życia mogą zawierać wiążące umowy, jednak dla ich ważności potrzebna jest zgoda rodzica/opiekuna.
Korzystamy z nadajników sieci Plus i taki również mamy zasięg. Zasięg PremiumMobile można sprawdzić na stronie: Zasięg PremiumMobile.
Jeżeli podpisałeś umowę po 5 maja 2020 r., usługa roamingu (połączenia oraz SMS) jest domyślnie aktywna na numerze telefonu, natomiast internet w roamingu jest wyłączony. Jeśli podpisałeś umowę z PremiumMobile przed 5 maja 2020r., wszystkie usługi w roamingu są domyślnie wyłączone. Zachęcamy do samodzielnego zarządzania usługami poprzez: – Konto Klienta https://klient.premiummobile.pl – Kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger – Wiadomość e-mail dok@premiummobile.pl – Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta. (2999) Aplikację Link do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
W przypadku problemów z wykonywaniem połączeń w roamingu:
- Sprawdź numer telefonu: Upewnij się, że numer, na który dzwonisz, zawiera odpowiedni prefiks międzynarodowy. Dla połączeń do Polski należy użyć prefiksu +48 lub 0048. Kontakty zapisane w telefonie mogą nie dodawać tego prefiksu automatycznie — sprawdź i w razie potrzeby popraw zapis.
- Ręczne wyszukiwanie sieci: Zmień operatora sieci komórkowej na innego dostępnego w danym kraju. Przejdź do: Ustawienia > Sieć komórkowa > Operator i wybierz ręcznie inną sieć niż ta, do której telefon loguje się automatycznie.
- Alternatywny sposób wykonywania połączeń: Użyj w telefonie kodu *111*, następnie wpisz numer kierunkowy (np. 0048 w przypadku Polski) oraz numer telefonu, do którego chcesz zadzwonić. Całość tekstu zakończ # i wciśnij przycisk wykonywania połączenia.
Na przykład, chcąc skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PremiumMobile, wpisz *111*0048722792999# i zatwierdź zieloną słuchawką. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt. UWAGA:
- Jeżeli podpisałeś umowę po 5.05.2020 r., usługa roamingu jest domyślnie aktywna na Twoim numerze telefonu.
- Jeśli podpisałeś umowę przed 5.05.2020 r., włącz usługę, kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger, konto abonenckie, aplikację, wiadomość e-mail lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Usługę roamingu możesz aktywować dla taryf Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, Freedom 4, Freedom 5, FreedomNET 100, FreedomNET 200, FreedomNET 500.
Jeżeli mieszkasz lub przebywasz na terenach przygranicznych Twój telefon, lub inne używane przez Ciebie urządzenie telekomunikacyjne, może łączyć się z zagraniczną siecią. Może się to wiązać z dodatkowymi opłatami roamingowymi. Dzieje się tak, ponieważ urządzenie automatycznie loguje się do operatora mającego najsilniejszy sygnał na danym terenie i nie ma technicznych możliwości, aby sygnał nie przekraczał granic państwowych. Wybierz jeden ze sposobów, aby uniknąć dodatkowych opłat roamingowych:
- Sprawdź, do jakiej sieci zalogowany jest Twój telefon lub inne używane przez Ciebie urządzenie telekomunikacyjne, a następnie zmień w ustawieniach urządzenia tryb wyboru sieci z automatycznego na ręczny. Wybierz operatora Premium Mobile/Plus.
- Wyłącz usługę roamingu na swoim numerze przebywając na terenie kraju za pośrednictwem Konta Klienta lub aplikacji.
Poniżej link do pobrania aplikacji: Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios
Dla wygody Klientów udostępniliśmy możliwość wcześniejszej aktywacji karty SIM Premium Mobile poprzez uruchomienie numeru technicznego (tymczasowego). Po umieszczeniu karty SIM w telefonie – jeszcze przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru – aktywowany zostanie numer tymczasowy. Od momentu aktywacji karty (czyli wykonania połączenia, wysłania SMS-a lub skorzystania z transmisji danych) rozpoczyna się naliczanie opłat zgodnie z taryfą wskazaną w umowie. W dniu przeniesienia numeru, numer tymczasowy zostanie automatycznie zastąpiony przez Twój właściwy numer, przenoszony od poprzedniego operatora. Cały proces odbywa się bez potrzeby wymiany karty SIM.
W dniu wskazanym we wniosku o przeniesienie numeru, Twoja dotychczasowa karta SIM straci zasięg. Będzie to znak, że numer został pomyślnie przeniesiony do Premium Mobile. W tym momencie wystarczy wymienić starą kartę SIM na nową kartę PremiumMobile i ponownie uruchomić telefon. Dzień przed przeniesieniem numeru, na Twój numer kontaktowy zostanie wysłany SMS z informacją o nadchodzącej zmianie operatora oraz prośbą o wymianę karty SIM. Dzięki temu będziesz gotowy na przeniesienie numeru i aktywację nowej karty. Proces przeniesienia numeru odbywa się w godzinach nocnych – najczęściej między północą a 3:00 rano. Dlatego zalecamy włożenie nowej karty i uruchomienie telefonu rano w dniu aktywacji.
To bardzo proste! Wybierz najlepszy dla siebie abonament i dodaj go do koszyka. W koszyku przy nazwie taryfy znajduje się okno z rozwijanym menu, z którego należy wybrać zakładkę „Przenoszę numer”. Szczegóły znajdują się tutaj. Nie musisz robić niczego więcej – resztą zajmiemy się my. Nie musisz robić nic więcej – wszystkim zajmiemy się za Ciebie. Nasi doradcy są dostępni pod numerem +48 222 300 782 – chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania. Możesz również zostawić swój numer na naszej stronie – oddzwonimy.
Zarabiaj z Programem Ambasador – to proste i przyjemne! Poleć naszą ofertę swoim znajomym i otrzymuj 100 zł za każde skuteczne polecenie. To naprawdę łatwe! Wybierz jedną z dwóch opcji:
1. Zarabiaj przez unikalny link
- Zaloguj się na swoje Konto Klienta.
- Kliknij przycisk „Polecaj ofertę” – zostaniesz przekierowany do strony z Twoim indywidualnym linkiem Ambasadora.
- Skopiuj link i przekaż go znajomemu. Link wygląda tak:
- https://ambasador.premiummobile.pl/oferta/ „Twój unikalny kod Ambasadora”
- Znajomy klika „Zamów rozmowę” i podaje swoje dane.
- Nasi konsultanci zajmą się resztą: skontaktują się z nim, przygotują umowę i wyślą kartę SIM.
- W Panelu Ambasadora możesz na bieżąco śledzić status poleceń. Gdy znajomy opłaci pierwszą fakturę, status zmieni się na „do wypłaty”, a na Twoim koncie pojawi się kwota do wypłaty.
2. Zarabiaj przez kod Ambasadora
Możesz też po prostu przekazać znajomemu swój kod Ambasadora. Podczas rozmowy z naszym konsultantem wystarczy, że poda kod – resztą zajmiemy się my.
Co zyskujesz?
- 100 zł za każde skuteczne polecenie
- Im więcej poleceń, tym większy zarobek
- Dostęp do Przewodnika dla Ambasadorów w Panelu, który pomoże Ci szybko udostępniać swój link np. w social mediach
Zarabianie jeszcze nigdy nie było tak łatwe! 😊 Masz pytania? Chętnie pomożemy!
Dlaczego warto dołączyć do Programu Ambasador?
- Prosty proces: Nie musisz się niczym martwić! Wystarczy, że polecisz naszą ofertę, a my zajmiemy się całą resztą.
- Elastyczność: Możesz polecać w sposób, który Ci odpowiada – przez unikalny link lub kod Ambasadora.
- Szerokie możliwości: Im więcej osób polecisz, tym wyższe zarobki!
Masz pytania?
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji o Programie Ambasador, zapraszamy do kontaktu:
- Przez Konto Klienta lub aplikację mobilną
- E-mail: dok@premiummobile.pl
- Facebook Messenger
- Telefonicznie pod numerem 2999(z telefonu Premium Mobile)
- Dołącz do programu Ambasador w Premium Mobile i zacznij zarabiać bez wychodzenia z domu! Im więcej osób polecisz, tym więcej zarobisz! Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Zarejestruj swój numer w programie Odwiedź stronę rejestracyjną tutaj i wpisz swój numer główny.
2. Weryfikacja numeru
Na Twój numer główny zostanie wysłany kod weryfikacyjny. Wprowadź go, aby potwierdzić swoją rejestrację.3. Ustal hasło
Ustal swoje hasło, wpisując je dwukrotnie, aby zabezpieczyć swoje konto.4. Potwierdzenie rejestracji
Na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie. Kliknij w link, aby zakończyć proces rejestracji.Po zakończeniu rejestracji, otrzymasz dostęp do swojego konta, dzięki któremu będziesz mógł polecać usługi Premium Mobile i zarabiać do 100 zł za każdą poleconą umowę. Im więcej osób polecisz, tym wyższe będą Twoje zarobki! - Program Ambasador to program lojalnościowy dla Klientów PremiumMobile. Klienci, którzy zarejestrują się w programie, mają możliwość otrzymać 100 zł za każdy nowy numer, który dołączy do PremiumMobile w ofercie abonamentowej z ich polecenia. Jak to działa?
– Poprzez link z Twojej strony osoba polecona pozostawia swój numer telefonu, a nasz sprzedawca kontaktuje się z nią bezpośrednio. – Po zalogowaniu na stronie znajdziesz swój unikalny kod ambasadora. Przekaż go osobie, którą chcesz polecić. Następnie ta osoba kontaktuje się z naszym Działem Handlowym i podczas rozmowy sprzedażowej podaje Twój kod. Nasi doradcy są dostępni pod numerem +48 222 300 782 – chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania. Zamówienie zostaje złożone, kurier dostarcza umowę, a numer zostaje aktywowany w naszej sieci. Kiedy osoba polecona opłaci pierwszą fakturę, status w Twoim panelu Ambasador zostanie zmieniony na „Do wypłaty”, a nagroda zostanie przesłana na Twoje konto bankowe do końca następnego miesiąca. To takie proste! Więcej informacji o programie znajduje się tutaj: https://ambasador.premiummobile.pl/
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie, zarówno pod względem szybkości, jak i jakości. Czasami jednak czas oczekiwania na konsultanta może się wydłużyć. W takim przypadku zachęcamy do skorzystania z jednej z poniższych metod kontaktu, które pozwolą załatwić sprawy sprawnie i wygodnie:
- Skorzystaj z Konta Klienta dostępnego na stronie https://klient.premiummobile.pl lub pobierz naszą aplikację mobilną, aby wygodnie sprawdzić stan rozliczeń, wysłać zapytanie, złożyć różne wnioski, a także zgłosić reklamację. Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios
- Kontakt przez nasz profil na Facebooku za pomocą Facebook Messenger https://www.facebook.com/premiummobilepl/.
- Kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: dok@premiummobile.pl.
Korzystając z tych metod, możesz załatwić swoje sprawy szybciej i wygodniej!
Rejestracja konta Premium Mobile jest prosta i zajmuje tylko kilka minut. Konto umożliwia pełny dostęp do panelu Klienta, dzięki któremu możesz zarządzać swoimi numerami, opłacać faktury, aktywować pakiety czy przeglądać historię usług. Poniżej znajdziesz dwa sposoby rejestracji – przez stronę internetową lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej.
Rejestracja przez stronę internetową (https://klient.premiummobile.pl/)
- Przejdź na stronę logowania Kliknij ikonę w prawym górnym rogu strony lub wpisz adres: https://klient.premiummobile.pl/
- Kliknij „Zarejestruj się” Zostaniesz przeniesiony do formularza aktywacji konta.
- Podaj swój główny numer telefonu Wpisz numer, zaakceptuj zgody i kliknij czerwony przycisk „Wyślij kod SMS”.
- Wpisz otrzymany kod SMS Przepisz kod z wiadomości i kliknij „Dalej”. ( Kod jest ważny 10 minut! )
- Ustal hasło do konta Wpisz hasło dwukrotnie i kliknij „Dalej”. Pamiętaj, że hasło musi zawierać co najmniej 8 znaków, jedną cyfrę, wielką i małą literę.
- (Opcjonalnie) Ustaw swój login Jeśli chcesz, możesz ustawić własny login do logowania.
- Kliknij „Utwórz konto” Gotowe! Możesz teraz korzystać z panelu Klienta Premium Mobile.
WAŻNE: Jeśli używasz karty SIM do internetu mobilnego:
- Numer znajdziesz na umowie lub fakturze.
- Jeśli karta jest w routerze, możesz wybrać opcję wysyłki kodu na adres e-mail (dostępną w kroku 4).
Rejestracja przez aplikację mobilną Premium Mobile
- Pobierz aplikację Premium Mobile Znajdziesz ją w Google Play lub App Store.
- Uruchom aplikację i wybierz „Zarejestruj się” Zostaniesz przeniesiony do ekranu rejestracji.
- Wprowadź swój główny numer telefonu Wpisz numer, zaakceptuj zgody i kliknij czerwony przycisk „Wyślij kod SMS”.
- Wpisz kod z SMS-a Przepisz kod i przejdź dalej. ( Kod jest ważny 10 minut! )
- Ustal hasło do konta ( opcjonalnie login ) Wpisz i potwierdź swoje nowe hasło.
- Kliknij „Załóż konto” i gotowe! Twoje konto Premium Mobile jest aktywne i gotowe do użycia.
Poniżej link do pobrania aplikacji: Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios Nie czekaj – pobierz aplikację już teraz i ciesz się wygodą na wyciągnięcie ręki! Aplikacja i konto internetowe to to samo konto – możesz logować się w obu miejscach używając tych samych danych.
Zarządzanie kontem Klienta jest możliwe zarówno za pomocą aplikacji, jak i strony internetowej. Możesz korzystać z Konta Klienta na stronie https://klient.premiummobile.pl lub pobrać aplikację mobilną, która umożliwia wygodny dostęp do wszystkich funkcji. Pobierz aplikację na Androida: https://premiummobile.pl/android Pobierz aplikację na iOS: https://premiummobile.pl/ios Wybierz najwygodniejszą opcję dla siebie i zarządzaj swoim kontem w prosty sposób!
Utrata smartfona to nie tylko źródło stresu, ale również poważny problem finansowy. W dzisiejszych czasach przechowujemy tam nasze najbardziej prywatne informacje takie jak: zdjęcia i wiadomości. Utrata takiego urządzenia to duże wyzwanie, wymagające szybkich działań. Na szczęście istnieje kilka skutecznych metod, które pomagają odzyskać zgubiony lub skradziony sprzęt — zarówno na Androidzie, jak i iOS. W poniższym artykule przedstawiamy różne sposoby jak znaleźć telefon oraz kroki, jakie warto podjąć, by zabezpieczyć swoje dane.
Jak znaleźć telefon? Od czego zacząć?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z kimś, kto może zadzwonić na nasz numer. Jeśli urządzenie jest w pobliżu, być może uda się je usłyszeć i szybko odnaleźć. W przypadku, gdy smartfon jest wyciszony, pomocne mogą być funkcje takie jak Android Device Manager lub Google Home, które pozwalają na zdalne uruchomienie dźwięku, nawet jeśli telefon jest ustawiony na tryb cichy. Należy również pamiętać, aby zmienić hasła do kont oraz zablokować ekran. W ten sposób możemy zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do naszych danych. Dodanie informacji kontaktowych na ekranie blokady to prosty i skuteczny sposób na zwiększenie szans odzyskania zagubionego sprzętu. Pozwala to osobie, która odnajdzie smartfon, łatwo nawiązać kontakt z właścicielem, zanim konieczne będzie sięgnięcie po bardziej zaawansowane narzędzia.
Jak namierzyć zgubiony telefon z Androidem?
Istnieje kilka skutecznych metod odnalezienia telefonu z Androidem. Najczęściej stosowane sposoby to: 1. Android Device Manager (ADM) To jedna z najprostszych metod lokalizacji urządzenia, pod warunkiem, że jest podłączony do internetu, a usługi lokalizacyjne są włączone. Wystarczy zalogować się na swoje konto Google na stronie google.com/android/find i wybrać urządzenie, które chcemy zlokalizować. ADM umożliwia także ustawienie nowego PIN-u do blokady ekranu, a także zdalne usunięcie wszystkich danych z urządzenia. 2. Samsung Find My Mobile Jeśli posiadasz komórkę marki Samsung, warto skorzystać z funkcji Find My Mobile. Dzięki temu narzędziu można zlokalizować smartfon, nawet jeśli nie jest połączony z kontem Google. Opcja ta oferuje także dodatkowe funkcje, takie jak tworzenie kopii zapasowych, odzyskiwanie historii połączeń oraz wydłużenie czasu pracy baterii. 3. AirDroid Lost Phone Locator Aplikacja AirDroid Lost Phone Locator jest jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi do lokalizowania urządzenia. Wymaga wcześniejszego sparowania telefonów, co pozwala na śledzenie w czasie rzeczywistym, a także na zdalne monitorowanie otoczenia. Użytkownicy mogą wykorzystać funkcję kamery zdalnej, aby zobaczyć, co dzieje się w pobliżu. 4. Wsparcie od operatora Jak znaleźć zgubiony telefon po numerze? W takiej sytuacji można skorzystać z dodatkowej opcji, jaką jest kontakt z operatorem sieci komórkowej. Większość z nich oferuje funkcje śledzenia lokalizacji urządzenia, a także możliwość zdalnego blokowania lub usuwania danych tj. karty SIM.
Jak zlokalizować skradzionego iPhone’a?
W przypadku iPhone’ów firma Apple oferuje kilka sposobów na to jak znaleźć telefon. 1. Zlokalizuj telefon z Find My App To narzędzie dostępne na każdym urządzeniu Apple, które pozwala na śledzenie iPhone’a. Wystarczy zalogować się na swoje konto Apple ID na innym urządzeniu z systemem iOS lub komputerze Mac, aby sprawdzić lokalizację telefonu. Aplikacja ta umożliwia także odtworzenie dźwięku na urządzeniu, nawet jeśli jest ono wyciszone. 2. iCloud Location Tracking iCloud również oferuje możliwość lokalizacji zgubionego iPhone’a. Aby skorzystać z tej funkcji, należy wejść na stronę icloud.com/find i zalogować się na swoje konto Apple ID. Możemy także zdalnie zablokować smartfon lub usunąć z niego dane, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do naszych informacji.
Dodatkowe metody jak znaleźć telefon
Użycie głośników inteligentnych Jeśli mamy pewność, że urządzenie znajduje się w domu, możemy skorzystać z inteligentnych głośników, takich jak Google Home czy Amazon Echo. Posiadają funkcję lokalizacji powiązanego sprzętu. Wystarczy powiedzieć: „OK Google, znajdź mój smartfon” lub w przypadku Echo: „Alexa, find my phone”. Głośnik odtworzy dźwięk, nawet jeśli sprzęt działa w trybie cichym lub wibracyjnym. To rozwiązanie szczególnie sprawdza się, gdy urządzenie zaginęło w trudno dostępnym miejscu. Funkcja działa zarówno na systemie Android, jak i iOS, pod warunkiem wcześniejszego sparowania z głośnikiem. Jak zlokalizować telefon z Bluetooth Tracker? Dla osób, które często mają problem z odnalezieniem swojego sprzętu, dobrym rozwiązaniem jest Bluetooth Tracker. Przykładem mogą być: Tile czy Chipolo, które można łatwo sparować z mobilnym sprzętem. Umożliwia to jego lokalizację w zasięgu Bluetooth (zwykle do 30-50 metrów). W razie potrzeby tracker włączy dźwięk lub wskaże ostatnią znaną lokalizację na mapie. Co więcej, niektóre modele oferują funkcję „społecznościowego lokalizowania” – jeśli sprzęt znajduje się poza naszym zasięgiem, inne urządzenia korzystające z tej samej aplikacji mogą pomóc w jego odnalezieniu, wysyłając anonimowy sygnał o jego położeniu. Jest to wygodne, niedrogie i intuicyjne rozwiązanie.
Jak zabezpieczyć dane i urządzenie w przypadku utraty telefonu?
Lokalizacja zgubionego sprzętu to tylko połowa sukcesu. Równie ważne jest zabezpieczenie danych przechowywanych na urządzeniu. W takim przypadku warto podjąć następujące kroki:
- Zdalne blokowanie: Funkcja trybu zagubienia pozwala zablokować telefon i wyświetlić na ekranie wiadomość z informacjami kontaktowymi.
- Zmiana haseł: Aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do naszych kont, warto zmienić wszystkie hasła, które były używane na urządzeniu.
- Zdalne usunięcie danych: Zarówno użytkownicy Androida, jak i iPhone’a mogą usunąć wszystkie dane, aby zapobiec ich kradzieży.
Co zrobić, jeśli telefon został skradziony?
W przypadku podejrzenia kradzieży nie należy podejmować samodzielnych prób jego odzyskania. Najlepiej zgłosić sprawę na policję, podając numer IMEI urządzenia. Warto także skontaktować się z operatorem sieci komórkowej, aby zablokować kartę SIM i urządzenie, uniemożliwiając jego dalsze użycie. Opcje zakupu nowego telefonu Jeśli odzyskanie telefonu okaże się niemożliwe, warto rozważyć zakup nowego urządzenia. Premium Mobile oferuje szeroki wybór smartfonów marki OPPO, które można nabyć w atrakcyjnej cenie wraz z abonamentem. Więcej informacji znajdziesz na stronie Premium Mobile. Konsultant pomoże dobrać odpowiednią ofertę, dzięki której załatwisz wszystko w ramach jednej rozmowy. Nie czekaj, odwiedź stronę i sprawdź szczegóły promocji! Podsumowanie Zgubienie telefonu to nie tylko strata materialna, ale także ryzyko utraty danych osobistych. Dlatego warto przygotować się na taką sytuację, korzystając z dostępnych narzędzi lokalizacyjnych oraz dbając o odpowiednie zabezpieczenie urządzenia. Jeśli mimo podjętych działań nie uda się go odzyskać, warto skorzystać z oferty Premium Mobile, która oferuje atrakcyjne opcje zakupu nowego smartfona z serii OPPO.
Dla klientów, którzy aktywują kilka usług na swoim koncie, przygotowaliśmy atrakcyjny rabat. Wystarczy zarejestrować na siebie dwie lub więcej usług, aby co miesiąc płacić mniej – bez limitu czasowego i bez dodatkowych formalności.
Promocja dotyczy taryf: Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, Freedom 4, Freedom 5, FreedomNET 100, FreedomNET 200 oraz FreedomNET 500.
Ile możesz zyskać?
– 2 usługi: 5 zł mniej miesięcznie (60 zł rocznie)
– 3 usługi: 10 zł mniej miesięcznie (120 zł rocznie)
– 4 usługi: 15 zł mniej miesięcznie (180 zł rocznie)
– 5 lub więcej usług: 20 zł mniej miesięcznie (240 zł rocznie).
Rabat nalicza się automatycznie. Wystarczy korzystać z kilku usług na jednym koncie. Im więcej usług, tym większy rabat i niższa kwota do zapłaty.
Premium Mobile nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży telefonów, jednak informujemy, że we współpracy z partnerami umożliwiamy zakup urządzenia z abonamentem.
- iPhone z gwarancją – obecnie klient ma możliwość zakupu odnowionego iPhone’a w atrakcyjnej cenie, z pełną gwarancją, w połączeniu z abonamentem Premium Mobile. Oferta dostępna jest za pośrednictwem infolinii handlowej: +48 222 300 782.
- Media Expert – przy zakupie urządzenia w tej sieci dostępny jest promocyjny abonament Premium Mobile.
- RTV EURO AGD – w tej sieci sklepów można zakupić telefon za gotówkę lub na raty z abonamentem Premium Mobile.
W PremiumMobile wiemy, że potrzeby mogą się zmieniać, dlatego umożliwiamy Ci bezpłatną zmianę planu taryfowego. Możesz to zrobić zarówno za pomocą panelu Klienta na stronie internetowej, jak i przez aplikację. Oto jak: Zmiana taryfy przez panel Klienta:
- Zaloguj się do panelu Klienta na stronie https://klient.premiummobile.pl/login?returnUrl=%2Fdashboard
- Wybierz zakładkę „Zarządzanie numerami i dane”, następnie kliknij „Aktywne numery”.
- Przy numerze telefonu, którego dotyczy zmiana, kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
- Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego.
Zmiana taryfy przez aplikację:
- Zaloguj się do
- Wybierz zakładkę „Start” i wybierz numer, na którym chcesz dokonać zmiany.
- Kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego. - Zmiana wchodzi w życie od nowego okresu rozliczeniowego. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Zmiana taryfy jest szybka i prosta, a wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu!
Internet mobilny na przestrzeni lat przeszedł ogromną ewolucję. Od powolnych połączeń GPRS, przez LTE, aż po najnowszy standard 5G, który wprowadza absolutną rewolucję w sposobie korzystania z sieci. Obecnie coraz więcej użytkowników zaczyna doceniać zalety, jakie oferuje internet mobilny 5G – niespotykana dotąd prędkość, niskie opóźnienia oraz stabilność połączeń. Jednak czym tak naprawdę jest ta nowa technologia i co oznacza dla przeciętnego użytkownika?
Czym jest mobilny internet 5G i jak działa?
Internet mobilny 5G to piąta generacja technologii bezprzewodowej, która powoli zastępuje poprzednią generację – 4G LTE. Wprowadzenie 5G jest nie tylko krokiem naprzód pod względem prędkości i wydajności, ale również stwarza nowe możliwości technologiczne, które wcześniej były niemożliwe do osiągnięcia. Co to dokładnie znaczy? Internet mobilny 5G działa na zasadzie fal radiowych, podobnie jak wcześniejsze generacje, ale korzysta z wyższych częstotliwości, które umożliwiają przesyłanie większej ilości danych w krótszym czasie. Sieci 5G używają fal milimetrowych oraz technologii MIMO, co oznacza, że mogą jednocześnie obsługiwać większą liczbę urządzeń – jest to kluczowe w erze Internetu Rzeczy (IoT). Przekłada się to na mniejsze opóźnienia i lepszą jakość połączeń, co odczuwają użytkownicy korzystający z mobilnych aplikacji, czy transmisji wideo w czasie rzeczywistym. Choć sieć 5G już działa w wielu krajach, jej wdrożenie to proces stopniowy, który zależy od rozwoju infrastruktury i licencji operatorów. W Polsce dostęp do sieci 5G stale się zwiększa, a operatorzy tacy jak Premium Mobile od dłuższego czasu oferują już pakiety internetowe oparte właśnie na tej technologii. Warto jednak pamiętać, że pełny potencjał 5G będzie dostępny dopiero po wdrożeniu odpowiednich rozwiązań w całym kraju.
Czym się różni LTE od 5G?
Technologia LTE (Long Term Evolution), znana także jako 4G, była przełomem, który bez dwóch zdań zrewolucjonizował dostęp do internetu mobilnego. Umożliwiła ona przesyłanie danych z prędkościami o wiele większymi niż w poprzednich generacjach (3G, 2G). Jednak rozwój cyfrowy, wymagania użytkowników oraz pojawienie się nowych urządzeń spowodowały, że LTE zaczyna mieć swoje ograniczenia. Tu na scenę wkracza 5G. Internet mobilny 5G różni się od LTE nie tylko pod względem prędkości. Kluczowe różnice obejmują również:
- Opóźnienia (latencja) – w sieciach LTE opóźnienia wynoszą od 30 do 50 ms, co jest wystarczające dla większości codziennych zadań, ale może być niewystarczające dla aplikacji w czasie rzeczywistym. W sieciach 5G opóźnienia wynoszą zaledwie kilka milisekund, co sprawia, że reakcja na komendy jest niemal natychmiastowa.
- Stabilność połączeń – LTE jest podatne na przeciążenia, zwłaszcza w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak stadiony, czy centra handlowe. 5G, dzięki technologii MIMO i większej liczbie dostępnych częstotliwości, lepiej radzi sobie z obsługą dużej liczby użytkowników jednocześnie.
- Zasięg i infrastruktura – LTE, ze względu na swoją długość fal, ma większy zasięg niż 5G, które korzysta z fal milimetrowych o krótszym zasięgu. To właśnie dlatego infrastruktura 5G wymaga gęstszej sieci nadajników, aby zapewnić w ten sposób odpowiedni zasięg.
Wprowadzenie 5G nie oznacza jednak, że LTE przestanie istnieć. Wręcz przeciwnie, obie technologie będą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać. W miejscach, gdzie infrastruktura 5G jeszcze nie dotarła, LTE będzie nadal zapewniać szybki dostęp do internetu. Co więcej, LTE będzie także używane jako technologia zapasowa w sytuacjach, gdy sygnał 5G nie jest dostępny.
Zalety internetu mobilnego 5G – szybkość, stabilność, innowacje
Najbardziej oczywistą zaletą internetu mobilnego 5G jest jego prędkość. W porównaniu z LTE sieć 5G oferuje wielokrotnie większą przepustowość, co oznacza, że użytkownicy mogą cieszyć się szybkim pobieraniem i wysyłaniem plików, płynnymi transmisjami wideo w wysokiej rozdzielczości oraz bezproblemowym korzystaniem z aplikacji, które wymagają dużej przepustowości. To jednak nie wszystko! Również sektor motoryzacyjny skorzysta z zalet sieci 5G. Dzięki niskim opóźnieniom oraz stabilnemu połączeniu technologia ta umożliwia rozwój autonomicznych pojazdów, które będą mogły komunikować się między sobą oraz z infrastrukturą miejską, co bez wątpienia zrewolucjonizuje sposób poruszania się po drogach. W praktyce samochody będą mogły unikać kolizji, omijać korki, a nawet dostosowywać prędkość do warunków na drodze w czasie rzeczywistym – przyczyni się to więc do zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Tu znajdziesz nasz artykuł na temat: Jak wybrać najlepszy internet mobilny?
Internet mobilny 5G a codzienne życie
Nie da się ukryć, że sieć 5G to coś więcej niż tylko szybszy internet na naszych telefonach. To zmiana, która ma potencjał wpłynąć na wiele aspektów naszego życia. Wszyscy mówią o niesamowitej prędkości, ale mało kto zwraca uwagę na inne kwestie, takie jak wpływ na nasze codzienne obowiązki, pracę czy rozrywkę. Jak to będzie wyglądało w praktyce? Ci nieco starsi użytkownicy internetu z pewnością pamiętają, jak kiedyś trzeba było czekać na załadowanie filmiku na YouTube, a o streamingu w jakości HD można było tylko marzyć. Dziś to już przeszłość, a internet mobilny 5G robi kolejny krok naprzód. Streaming w jakości 4K, a nawet 8K, stanie się codziennością – i to bez buforowania. Filmy, seriale, koncerty na żywo, transmisje sportowe – wszystko to będzie dostępne na wyciągnięcie ręki, bez irytujących zacięć. Któż z nas nie marzył o domu przyszłości, gdzie wszystko działa samo? 5G przybliża nas do realizacji tego marzenia. Inteligentne domy, wyposażone w dziesiątki urządzeń komunikujących się między sobą, wymagają szybkiego i stabilnego internetu. Lodówka zamawiająca jedzenie, rolety automatycznie reagujące na zmianę pogody czy systemy bezpieczeństwa nadzorowane z dowolnego miejsca na świecie – to wszystko będzie działać jeszcze sprawniej dzięki sieci 5G. To, co dziś wydaje się futurystyczne, za kilka lat może stać się codziennością. Stale rozwijający się internet przybliża nas do rozwiązań, które zupełnie odmienią nasze życie i uczynią je łatwiejszym.
Po wykorzystaniu pakietu internetu możesz wykupić dodatkowy pakiet:
- 5 GB za 6 zł
- 10 GB za 10 zł
- 20 GB za 18 zł
Pakiety te są aktywne do momentu ich wykorzystania lub do odnowienia się pakietu abonamentowego. Możesz je włączyć, logując się na konto Klienta lub w aplikacji. Jeśli nie wiesz, jak się zalogować, sprawdź instrukcję na stronie: Jak logować się na konto Klienta. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Android: https://premiummobile.pl/android
iOS: https://premiummobile.pl/ios
Korzystaj z dodatkowych pakietów i ciesz się nieprzerwanym dostępem do internetu! Szczegóły dotyczące pakietów znajdziesz na naszej stronie Dodatkowe pakiety
Jeśli nie możesz połączyć się z Internetem, upewnij się, że: – transmisja danych w telefonie jest włączona, jeśli tak, prosimy o tymczasowe włączenie trybu samolotowego, pozwoli to na tzw. „przelogowanie” się do sieci operatora, co często pomaga w przywróceniu prawidłowego działania transmisji danych. – ustawienia APN zostały poprawnie skonfigurowane. Szczegółową instrukcję znajdziesz tutaj: Konfiguracja telefonu Korzystasz z routera? Upewnij się, że z karty SIM został zdjęty kod PIN – w przeciwnym razie router nie będzie mógł automatycznie nawiązać połączenia. Aby wyłączyć kod PIN w telefonie przed włożeniem karty do routera: – iPhone: Ustawienia → Sieć komórkowa → PIN karty SIM – Samsung (Android): Ustawienia → Bezpieczeństwo i prywatność→ Inne ustawienia zabezpieczeń →Skonfig. Blok. karty SIM →Blokowanie karty SIM Po wyłączeniu kodu PIN, włożeniu karty SIM i ponownym uruchomieniu routera, dostęp do Internetu powinien zostać przywrócony.
Jeśli zauważyłeś spadek prędkości internetu, możliwe, że został wykorzystany Twój podstawowy pakiet danych. Aby to sprawdzić, wpisz na klawiaturze telefonu kod: *136# i potwierdź zieloną słuchawką. Jeśli w odpowiedzi zobaczysz w nawiasie „0”, oznacza to, że limit został wyczerpany. Prędkość internetu została automatycznie ograniczona do 32 kbps, ale dalsze korzystanie z sieci nadal jest bezpłatne. Możesz w każdej chwili dokupić dodatkowy pakiet poprzez aplikację i przywrócić pełną prędkość internetu.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Korzystaj z dodatkowych pakietów i ciesz się nieprzerwanym dostępem do internetu!
Tak, wystarczy przełożyć kartę SIM lub w ustawieniach telefonu włączyć opcję udostępniania internetu, żeby inne urządzenia mogły się z nim połączyć poprzez Wi-Fi.
Współczesne smartfony stały się stałym elementem życia wielu z nas. Nierzadko nie zdajemy sobie sprawy, jak dużo czasu spędzamy przed ekranem, a może to wpływać na nasze zdrowie oraz produktywność. Odpowiednie wyważenie tego aspektu to również ważna kwestia w życiu dzieci i młodzieży. Jeśli zatem zastanawiasz się, jak sprawdzić czas spędzony na telefonie, ten artykuł jest dla Ciebie. Dowiedz się, jak monitorować czas przed ekranem telefonów z Android czy iOS i zadbaj o zdrowe nawyki cyfrowe.
Sprawdź, ile czasu spędzasz na telefonie – zacznij dbać o swoje cyfrowe nawyki
W dzisiejszym świecie telefon to nie tylko narzędzie komunikacji, ale również centrum naszej codziennej aktywności – od pracy, przez rozrywkę, po kontakt z bliskimi. Coraz częściej jednak zauważamy, jak szybko upływa czas, spędzany na przeglądaniu mediów społecznościowych, oglądaniu filmów czy graniu w gry. Niezależnie od tego, czy używasz telefonu do pracy, nauki czy relaksu, ważne jest, aby mieć świadomość, ile czasu spędzasz w wirtualnym świecie. Dzięki funkcjom monitorowania wbudowanym w systemy Android i iOS, jak również dedykowanym aplikacjom, możesz kontrolować i zarządzać swoim czasem w sposób bardziej świadomy. W tym artykule dowiesz się, jak sprawdzić czas spędzony na telefonie oraz jak ustawić limity. Wyjaśnimy również, dlaczego warto zadbać o cyfrową równowagę – zarówno dla siebie, jak i dla swoich bliskich.
Monitorowanie czasu przed ekranem – wbudowane opcje w systemie
Nowoczesne telefony, zarówno z systemem Android, jak i iOS, oferują wbudowane funkcje, pozwalające monitorować czas spędzony przed ekranem. W zależności od wersji systemu, modelu telefonu oraz nakładek producentów, takie funkcje mogą być dostępne w różnych formach i z odmiennym poziomem szczegółowości. Warto pamiętać, że na przykład na telefonach Samsung, Oppo i innych urządzeniach, które mają Androida, podejście do tej funkcji może się różnić. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak odnaleźć odpowiednie opcje w systemie.
Twój czas przed ekranem – Android
Aby sprawdzić czas przed ekranem na telefonach z systemem Android, wystarczy wejść do ustawień telefonu. Następnie należy znaleźć sekcję „Czas spędzony w aplikacjach” lub „Cyfrowa równowaga”. Nazwa zależy od wersji systemu. Znajdziesz tam między innymi:
- raporty dotyczące czasu spędzonego na różnych aplikacjach,
- możliwość ustawienia limitów czasowych,
- opcje powiadomień przypominających o przerwach.
Dodatkowo niektóre firmy, takie jak Samsung oferują oprócz metody jak sprawdzić czas spędzony na telefonie także tryb odpoczynku, który pomaga ograniczyć używanie telefonu w określonych godzinach, na przykład w nocy.
Apple iPhone – jak sprawdzić czas spędzony na telefonie?
Użytkownicy urządzeń Apple mają dostęp do funkcji „Czas przed ekranem”, która dostępna jest w sekcji ustawień. Dzięki niej możesz monitorować czas spędzony na różnych aplikacjach oraz ustawić limity czasowe. Dodatkowo iOS oferuje opcję raportów dotyczących czasu przed ekranem, które mogą być analizowane codziennie lub tygodniowo. Warto zaznaczyć, że takie funkcje są różnie rozwinięte w zależności od wersji systemu operacyjnego, więc w przypadku starszych urządzeń mogą być mniej precyzyjne. Z kolei nowoczesne telefony mają dokładne mechanizmy zliczające czas przed ekranem, a często także sugerujące podjęcie odpowiednich kroków w celu zachowania cyfrowej równowagi. Alternatywą może być także instalacja dedykowanych aplikacji.
Aplikacje i narzędzia do śledzenia czasu na telefonie
Aplikacje do monitorowania czasu spędzanego na telefonie to skuteczny sposób na zarządzanie cyfrowymi nawykami, zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Dzięki nim możesz nie tylko śledzić czas poświęcony poszczególnym aplikacjom, ale także wprowadzać limity, blokować dostęp do wybranych funkcji czy monitorować aktywność dzieci w sieci. Warto wiedzieć, że na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które różnią się funkcjonalnością, co pozwala dostosować je do swoich potrzeb.
Szczegółowe raporty i ustawianie limitów
Większość specjalnych aplikacji pozwala na dokładne śledzenie, ile czasu spędzasz na telefonie na określonych działaniach. Dzięki temu możesz zobaczyć, które z nich pochłaniają najwięcej czasu, a następnie dostosować swoje nawyki. Wiele aplikacji oferuje możliwość ustawiania limitów czasowych dla poszczególnych grup, np. 30 minut dziennie na mediach społecznościowych. Gdy osiągniesz wyznaczony limit, otrzymasz przypomnienie, a nawet możesz ustawić blokadę dostępu na resztę dnia.
Tryby odpoczynku i powiadomienia o przerwach
Aplikacje takie jak Digital Wellbeing (Android) czy Screen Time (iOS) pozwalają na ustawienie tzw. trybu odpoczynku. Dzięki niemu urządzenie automatycznie blokuje dostęp do wybranych aplikacji po określonej godzinie, co jest szczególnie pomocne w wieczornym ograniczeniu korzystania z telefonu. Powiadomienia o przerwach od ekranu pomagają utrzymać zdrową równowagę między czasem spędzonym online a offline. Jeśli jednak nie chcesz korzystać z dodatkowych aplikacji, aby sprawdzić czas spędzony na telefonie, to może czas na nowego smartfona? Sprawdź aktualne propozycje z Premium Mobile i wybierz coś dla siebie lub swoich bliskich.
Kontrola rodzicielska i monitorowanie aktywności dzieci
Aplikacje do monitorowania czasu przed ekranem są również świetnym rozwiązaniem dla rodziców, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad tym, ile czasu ich dzieci spędzają na telefonie i w jakich aplikacjach. Rozwiązania takie jak Family Link (Google), OurPact czy Screen Time (Apple) pozwalają rodzicom zdalnie monitorować aktywność dzieci, ustawiać limity czasowe. Umożliwiają również blokowanie dostępu do aplikacji, które mogą nie być odpowiednie dla młodszych użytkowników. Dzięki tym narzędziom rodzice mogą dbać o zdrowie cyfrowe swoich dzieci, zapobiegając uzależnieniom od technologii, a także zapewniając im odpowiednią równowagę między czasem spędzonym online a offline.
Cyfrowa równowaga kluczem do zdrowego stylu życia
Zarządzanie czasem spędzanym przed ekranem to istotny element, który pomaga utrzymać zdrową równowagę cyfrową. Regularne monitorowanie czasu spędzanego na telefonie, korzystanie z dostępnych narzędzi do kontrolowania tego czasu oraz ustalanie limitów to skuteczne sposoby na uniknięcie cyfrowego wypalenia. Zbyt duża ilość godzin przed ekranem może prowadzić do zmęczenia oczu, problemów z koncentracją czy zaburzeń snu, dlatego warto wiedzieć, jak sprawdzić czas spędzony na telefonie i świadomie go kontrolować. Trzeba też pamiętać, że równowaga cyfrowa to coś więcej niż tylko limitowanie godzin przed ekranem – to umiejętność świadomego korzystania z technologii, dbania o zdrowie psychiczne i fizyczne, a także regularnych przerw od urządzeń. Dzięki takim nawykom możemy cieszyć się technologią, nie zapominając o ważnych aspektach życia offline.
<i>Współczesne smartfony stały się stałym elementem życia wielu z nas. Nierzadko nie zdajemy sobie sprawy, jak dużo czasu spędzamy przed ekranem, a może to wpływać na nasze zdrowie oraz produktywność. Odpowiednie wyważenie tego aspektu to również ważna kwestia w życiu dzieci i młodzieży. Jeśli zatem zastanawiasz się, jak sprawdzić czas spędzony na telefonie, ten artykuł jest dla Ciebie. Dowiedz się, jak monitorować czas przed ekranem telefonów z Android czy iOS i zadbaj o zdrowe nawyki cyfrowe.</i>
Sprawdź, ile czasu spędzasz na telefonie – zacznij dbać o swoje cyfrowe nawyki
W dzisiejszym świecie telefon to nie tylko narzędzie komunikacji, ale również centrum naszej codziennej aktywności – od pracy, przez rozrywkę, po kontakt z bliskimi. Coraz częściej jednak zauważamy, jak szybko upływa czas, spędzany na przeglądaniu mediów społecznościowych, oglądaniu filmów czy graniu w gry. Niezależnie od tego, czy używasz telefonu do pracy, nauki czy relaksu, ważne jest, aby mieć świadomość, ile czasu spędzasz w wirtualnym świecie. Dzięki funkcjom monitorowania wbudowanym w systemy Android i iOS, jak również dedykowanym aplikacjom, możesz kontrolować i zarządzać swoim czasem w sposób bardziej świadomy. W tym artykule dowiesz się, jak sprawdzić czas spędzony na telefonie oraz jak ustawić limity. Wyjaśnimy również, dlaczego warto zadbać o cyfrową równowagę – zarówno dla siebie, jak i dla swoich bliskich.
Monitorowanie czasu przed ekranem – wbudowane opcje w systemie
Nowoczesne telefony, zarówno z systemem Android, jak i iOS, oferują wbudowane funkcje, pozwalające monitorować czas spędzony przed ekranem. W zależności od wersji systemu, modelu telefonu oraz nakładek producentów, takie funkcje mogą być dostępne w różnych formach i z odmiennym poziomem szczegółowości. Warto pamiętać, że na przykład na telefonach Samsung, Oppo i innych urządzeniach, które mają Androida, podejście do tej funkcji może się różnić. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak odnaleźć odpowiednie opcje w systemie.
Obecnie nie oferujemy możliwości dopisania usług do rachunku. Dotyczy to na przykład zakupów w sklepach z aplikacjami czy doładowania telefonu innego użytkownika.
Pamiętaj, że jeżeli Twoja faktura nie zostanie opłacona w terminie, mogą zostać naliczone odsetki. Przypominamy, że dniem wpłaty jest dzień zaksięgowania płatności na koncie Premium Mobile.
Informacje o płatnościach i przypomnieniach
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego:
- Otrzymasz fakturę na e-maila oraz SMS z kwotą do zapłaty i numerem konta.
- 3 dni przed terminem płatności wyślemy Ci przypomnienie SMS-em.
- W dniu terminu płatności otrzymasz kolejne przypomnienie.
- 5 dni po terminie płatności wyślemy następne przypomnienie – poinformujemy Cię, że jeśli płatność nie zostanie uregulowana w ciągu kolejnych 5 dni, nastąpi blokada usług wychodzących, w tym dostępu do internetu.
- 10 dni po upływie terminu płatności nastąpi automatyczna blokada usług wychodzących, w tym internetu.
Warto wiedzieć:
Płatność na poczcie może księgować się nawet do 5 dni roboczych.
Najszybszy sposób płatności to użycie metod online:- przez Konto Klienta,
- w naszej aplikacji mobilnej,
- lub bezpośrednio z linku w e-mailu z fakturą.
Jeśli opłacisz fakturę z opóźnieniem i wystąpi blokada usług, najskuteczniejszą metodą na ich przywrócenie jest szybka płatność przez BLIK lub PayU. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Android: https://premiummobile.pl/android
iOS: https://premiummobile.pl/iosTermin na opłacenie faktury wynosi 14 dni od daty jej wystawienia.
Dajemy naszym Klientom kilka możliwości:
- standardowy przelew w banku lub w placówce płatniczej;
- przelew internetowy;
- płatność poprzez PayU lub BLIK (logując się do konta abonenckiego, aplikacji lub poprzez przycisk „Opłać Fakturę”, który znajduje się w emailu z fakturą).
Płatność online Po kliknięciu przycisku 'Płatności’, a następnie 'Zapłać’, użytkownik ma do wyboru dwie dostępne opcje: Kliknij przycisk „Płacę BLIK”. • Zostaniesz przekierowany na stronę płatności obsługiwanych przez Plus Bank S.A.. • Wprowadź kod BLIK z aplikacji bankowej i zatwierdź transakcję. • Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail. • Płatność zostanie zaksięgowana do trzech dni roboczych. Kliknij przycisk „Płacę z PayU”. • Zostaniesz przekierowany na stronę płatności elektronicznych obsługiwaną przez PayU S.A.. • Wybierz dogodną formę płatności: szybki przelew, karta, BLIK itp. • Potwierdzenie transakcji zostanie wysłane na Twój adres e-mail. • Płatność zaksięgowana będzie do trzech dni roboczych.
Pierwsza faktura nowo aktywowanego numeru obejmuje opłaty za:
- Opłatę aktywacyjną.
- Opłatę abonamentową za okres od aktywacji usług w Premium Mobile do daty wystawienia faktury. Opłata ta jest naliczana proporcjonalnie do długości tego okresu i jest najczęściej mniejsza niż pełny abonament z umowy.
- Opłatę abonamentową za następny miesiąc świadczenia usług z góry.
- Zapłatę za usługi świadczone poza abonamentem lub dodatkowe pakiety wykorzystane w okresie od aktywacji usług Premium Mobile do daty wystawienia faktury.
Dla każdego Klienta zostaje stworzony indywidualny rachunek do wpłat, dlatego bez względu na tytuł przelewu wpłata zostanie zaksięgowana na koncie Klienta. Pamiętaj o wpisaniu poprawnego numeru rachunku bankowego.
Okres rozliczeniowy w PremiumMobile trwa miesiąc, a daty zależą od cyklu, w którym rozliczany jest Klient. Mamy cztery cykle:
- Pierwszy cykl zaczyna się 1. dnia miesiąca, a kończy ostatniego dnia miesiąca,
- Drugi cykl zaczyna się 8. dnia miesiąca, a kończy 7. dnia następnego miesiąca,
- Trzeci cykl zaczyna się 16. dnia miesiąca, a kończy 15. dnia następnego miesiąca,
- Czwarty cykl zaczyna się 24. dnia miesiąca, a kończy 23. dnia następnego miesiąca.
UWAGA: Pierwsza faktura dla nowego numeru zawiera rozliczenie za część cyklu od dnia jego aktywacji do końca cyklu oraz rozliczenie za cały następny miesiąc.
Dla wygody naszych Klientów historia połączeń z ostatnich 12 miesięcy dostępna jest po zalogowaniu się do konta abonenckiego. Zestawienia rozmów oznaczone są numerem faktury za dany miesiąc i generowane są wraz z fakturą za bieżący okres rozliczeniowy. Uprzejmie informujemy, że obecnie nie ma możliwości podglądu billingu za trwający okres rozliczeniowy – dane te będą dostępne po jego zakończeniu. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Android: https://premiummobile.pl/android
iOS: https://premiummobile.pl/iosJeżeli na koncie abonenta istnieje nadpłata, jej kwota zostanie rozliczona w ramach bieżących faktur przesyłanych abonentowi. Na życzenie abonenta środki mogą zostać również zwrócone na wskazany rachunek bankowy. W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych abonent zostanie poinformowany o nadpłacie w przesłanej fakturze korygującej. W celu uzyskania zwrotu nadpłaty prosimy o złożenie dyspozycji dokonania takiego zwrotu wraz ze wskazaniem danych abonenta, numeru telefonu, którego dotyczy zwrot, oraz numeru konta bankowego, na który ma zostać przekazana nadpłata. Dyspozycję zwrotu mogą Państwo zgłosić w jeden z podanych poniżej sposobów:
- przesyłając wiadomość e-mail na adres dok@premiummobile.pl
- kontaktując się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem telefonu: +48 722 792 999 , +48 222 300 782 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora),
- wypełniając wniosek o zwrot nadpłaty i przesyłając go na adres korespondencyjny: PremiumMobile, ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów.
Zwrot zrealizujemy do 30 dni od momentu przyjęcia dyspozycji.
Płatność Elektroniczna to forma płatności, dzięki której można opłacać faktury bez konieczności wypełniania danych do przelewu, przez bezpieczną, szyfrowaną stronę internetową płatności BLIK lub oferowane przez PayU. Na ostateczną kwotę do zapłaty składa się kwota widoczna na fakturze oraz opłata w wysokości 0,80 zł za skorzystanie z płatności on-line, pobierana przez operatora płatności BLIK lub PayU. Wpłata zostanie zaksięgowana do trzech dni roboczych. Płatności można dokonać za pośrednictwem Konta Klienta lub aplikacji. Poniżej link do pobrania aplikacji: Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios