Często zadawane pytania
Wybierz kategorię
Aby aktywować dodatkowe usługi i pakiety, wystarczy zalogować się do panelu Klienta lub aplikacji. W panelu Klienta:
- Pakiety możesz aktywować w zakładce „Pulpit”.
- Pozostałe zlecenia złożysz w zakładce „Usługi dodatkowe”.
W aplikacji:
- Pakiety możesz aktywować w zakładce „Start”, wybierz numer telefonu, a następnie „Pakiety internetu”.
- Pozostałe zlecenia złożysz w zakładce „Usługi”.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Dodatkowo, na stronie PremiumMobile, w zakładce Pomoc, umieściliśmy listę krótkich kodów, które pomogą Ci w łatwym zarządzaniu numerem.
Tak, nasze karty działają w telefonach od innych operatorów. Wystarczy, aby Twój telefon nie był zablokowany kodem Sim-lock.
Nasze karty SIM są dostosowane do każdego modelu telefonu. Oferujemy uniwersalną kartę SIM 3w1, która składa się z karty standardSIM, microSIM oraz nanoSIM. W zależności od modelu aparatu telefonicznego wystarczy wyłamać odpowiedni rozmiar karty.
Sprawdź w ustawieniach wiadomości, czy numer Centrum SMS jest poprawny: +48 601000310. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo, przez Facebook Messenger lub telefonicznie.
W PremiumMobile istnieje możliwość dokonania, tzw. cesji, czyli przeniesienia numeru telefonu na innego Abonenta. To przydatne rozwiązanie, gdy chcesz przekazać swój numer, np. członkowi rodziny, znajomemu lub współpracownikowi. Aby zrealizować cesję:
- Obecny i nowy właściciel numeru powinni wspólnie udać się do wybranego dealerskiego Punktu Sprzedaży.
- Konieczne jest okazanie ważnych dokumentów tożsamości przez obie strony.
- Opłata za cesję wynosi 29 zł.
Uwaga: Nie wszystkie punkty sprzedaży PremiumMobile mają możliwość realizacji cesji. Przed wizytą zalecamy kontakt z wybranym punktem.
Jest to numer tymczasowy, z którego możesz korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.
Aktywacja nowego numeru – informacje dla Klientów. W przypadku nowo zamówionego numeru, usługa zostanie aktywowana po otrzymaniu przez nas podpisanej umowy. Jeśli zdecydowałeś się przenieść numer od innego operatora, aktywacja nastąpi po zakończeniu Twojej dotychczasowej umowy. Chcesz rozpocząć korzystanie z usługi wcześniej? Możesz przyspieszyć aktywację! Po odebraniu karty SIM od kuriera, skontaktuj się z nami telefonicznie i podaj numer seryjny karty SIM. W zależności od rodzaju usługi:
- Dla nowego numeru – aktywacja nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od momentu kontaktu.
- Dla numeru przenoszonego – w ciągu 1 dnia roboczego aktywujemy numer tymczasowy, który będzie działał na takich samych zasadach jak numer docelowy – aż do momentu pełnego przeniesienia Twojego numeru.
Uwaga: Od chwili aktywacji numeru tymczasowego naliczane są opłaty zgodnie z wybraną taryfą. Dzięki temu możesz swobodnie korzystać z usług już przed zakończeniem umowy z obecnym operatorem.
Na każdym nowo aktywowanym numerze w PremiumMobile domyślnie odblokowane są usługi premium (o podwyższonej opłacie) do limitu kwotowego wynoszącego 35 zł. Dodatkowo, na numerach aktywna jest blokada uniemożliwiająca otrzymywanie płatnych subskrypcji przychodzących. UWAGA: Jeśli podpisałeś umowę przed 05.05.2020 r., wszystkie usługi o podwyższonej opłacie są domyślnie zablokowane na Twoim numerze. Aby je odblokować, prosimy o kontakt poprzez:
- Konto Klienta lub aplikację mobilną,
- E-mail,
- Facebook Messenger,
- Telefonicznie pod numerem 2999 (z telefonu PremiumMobile).
Ponadto, dla każdego numeru w PremiumMobile istnieje możliwość ustalenia indywidualnego progu kwotowego dla usług premium, który może wynosić: 0 zł, 35 zł, 50 zł, 75 zł, 100 zł lub 200 zł. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Chcesz szybciej aktywować nowy numer? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy! Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:
- przez Konto Klienta lub aplikację mobilną
- wysyłając do nas wiadomość e-mail
- telefonicznie: – z numeru PremiumMobile: 2999 – z numeru innego operatora: +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
W przypadku nowego numeru aktywacja nastąpi po powrocie i pozytywnej weryfikacji podpisanych przez Ciebie dokumentów – proces ten może trwać do 7 dni roboczych. Numer przenoszony zostanie aktywowany po wygaśnięciu umowy z dotychczasowym operatorem – poinformujemy Cię SMS-em o wyznaczonej przez obecnego operatora dacie przeniesienia. Aby przyspieszyć aktywację nowego numeru, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pośrednictwem:
- Konta Klienta lub aplikacji mobilnej,
- E-maila,
- Telefonicznie pod numerem 2999 (z telefonu PremiumMobile), z telefonu innego operatora: +48 222 300 999, +48 722 792 999 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.)